Beh Na Holiš:

Profil trate:

3D Profil:

Popis trate:

Štart 4tej etapy Tour de Považie -beh na Holíš (Nimnica), je pri bytovkách na konci Nimnice smer kúpele po asfaltovom chodníku hore

Po cca 400 metroch je odbočka vľavo hore do lesa.

Po cca 120 metroch trasa pretína cestu a ide rovno hore, teda ani doprava dole ani doľava hore ,ale rovno ku chate pod lesom. Po tejto ceste sa beží stále rovno a nikam sa neodbočuje. Priebežne sú tam žlté šípky. Neskôr sa cesta zúži na úzky lesný chodník.

Na 2,2 km príde odbočka na hrebeň kopca ,ktorý ste mali doteraz stále po ľavej strane a volá sa Diel.

Na prvý vrchol Dielu je to cca 380 metrov a prevýšenie asi 150 m , potom je krátky zbeh cez sedlo a tiež krátky výbeh na vrchol Dielu. Potom je cca 1 km zbeh dolu na ďalšiu odbočku.

Na konci zbehu z Dielu odbočíme vpravo hore a po tejto zvážnici bežíme 1,1 km

Priebežne sú tam žlté šípky

Táto časť trasy sa zhoduje aj s cyklistickou trasou (oranžové a biele) a aj s turistiskou modrou, takže je tam šípiek neúrekom :D

Potom ako prejde stúpanie do roviny a začne trocha klesať ,príde zas odbočka doľava dole, ktorá stále kopíruje aj cyklotrasu asi ešte 800 metrov po odbočku na lúku.

Stále dolu po cyklistickej

Aj tu stále po cyklistickej pomedzi dve chalupy

Až sem ,kde sa už naša trasa stáča skoro o 180°,doprava hore na dlhú lúku

Po tejto lúke bežíme hore až na lúky pod Holišom cca.800 metrov

Hore na lúke sa dáme zase doprava k poslednému prudkému stúpaniu cez chrbát Holiša

Tu prekonáme posledné stúpanie,kde asi na 120metroch je 60 metrov stúpanie. Značka vedie serpentínami my pobežíme komo hore

Po vybehnutí na hrebeň sa trať stáča doprava a do cieľa po hrebeni zostáva len 180metrov

Odtiaľto už je cieľ pri kríži na dohľad